Diskuse

Hádanka II

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trabant - s úsměvem vzpomínám. Synové do něho nechtěli nasednout před očima kamarádů, tak jsem odjela do sousední ulice a oni tam za mnou přiběhli. Po půl roce jsme ho vyměnili. Jak se říkávalo "nenadchnul, ale posloužil.;-)

0 0
možnosti

Už samotný název je zajímavý. Klasika Němců skládat slova - VW - Lidové vozidlo. Trabant je ovšem záhada! Osobní strážce, satelit. Pak zřejmě souputník - druh. Zajímavé i v českých záznamech. Až k válkám! Trabanti - "Traben" - Klusat, běžet. Co soudruzi z NDR chtěli názvem říci, netuším, ...

Vlastnil bratranec, raritní vozidlo. Zvuk motoru jako spuštěný vysavač. Nezapomenu na srážku se psem! Pravou částí vozidla. Objev dalších užitků. Trabant blatník, jako pytel trsátek na kytaru ! No zase to řešila další legenda. Lepidlo Kanagom ... :-)

0 0
možnosti

J87a76n 10H50u92r53k39a

25. 2. 2023 4:05

zlatý časy...vždy když jsem z BMW přesedal do Wartburga věděl jsem že...bude dobrodružství ...kolega měl Trsátko ...nikdy nás nenechaly ve štychu...vždy se parta jeskyňářů obtěžkaná vybavením řádně dostala tam i zpět a to i v terénu kde jiná auta pohořela...

0 0
možnosti

Neměl jsem ho, ani kolegu Wartburga z Eisenachu. Soused mi říkal, měl jich vícero, že i ta pověstná německá kvalita zde klesala , jak šel čas. Ten jeho první byl prý super ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS