Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky vám jsem si zavzpomínal na své mládí. Taky jsem se tam jezdil koupat. A nemohu zapomenout na jednu sobotu nebo neděli, kdy jsem tam na pláži potkal dva své kolegy z práce. To byl trapas. Byl to totiž můj nadřízený se svou milenkou (moje kolegyně). Pamatuji si, že jsme šli proti sobě jak nás pánbůh stvořil a že jsem je pozdravil slovy: "Dobrý den, soudruhu řediteli, ahoj Maruško" Ani jeden z nich už nežije. Takže čest jejich památce

0 0
možnosti

P12e27t71r 44L81o80r81e97n61c

17. 12. 2023 8:44

Jmelouni.

Taky se tam rád projdu. Jednou jsem tam zažil jarní řetězové praskání ledu, které jsem do té doby znal jen z vyprávění Eskymo Welzla.

Začalo to několika nenápadnými "výstřely" u jednoho břehu, led se začal v jedné linii rovnoběžně s břehem štěpit na kry cca 20-40 cm velké, frekvence výstřelů se náhle začala zvyšovat až to přešlo do obrovského rámusu a to štěpení se lavinovitě šířilo po zamrzlé hladině jezera jako nějaká mexická vlna v hledišti stadiónu. Za několik minut to přejelo jezero až na druhý konec, utichlo to a hladinu pokrývala tříšť volně se pohupujících ledových ker...

Jiné roky jsem to tam už nepotkal, led odtával plynule zmenšováním tloušťky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 14,08
  • Průměrná čtenost 529x
Mám ráda kočky, plavání a dlouhé pěší procházky, dobrou kávu a suchá červená vína z Moravy i od Mělníka.

Seznam rubrik