Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z novin jsem většinou četla jenom černou kroniku a potom inzeráty.:-/ Časopisy jsou daleko zajímavější.!

0 0
možnosti

My jsme již vyřešili, MF Dnes je odhlášená. Nechali jsme si pouze čtvrtky kvůli TV programu, ale tak uvažuji, že i toto nebude mít dlouhého trvání.

Důvod odhlášení?

V poslední době na každé přední straně bombastický titulek, že bulvár bledl závistí. To fakt nepotřebuji, to bych si kupoval Blesk.

Tu úterní přílohu jsem rád čítával, jenže se tam objevovaly podvratné články pana Švidrnocha, které upřímně hodnotily "přínos" elektroautomobilů, tak se to asi stranicky nehodilo, a vůbec, nebylo to pro mladý;-)

1 0
možnosti
Foto

MF odebírám už snad půl století. Když nakladatelství přešlo po Agrofert, začaly každodenní přílohy a byly na slušné úrovni. To, že z Víkendu udělali noviny a zrušili úterní přílohu mě naštvalo a manželku ještě víc. Taky jsem zauvažoval, že zruším předplatné. Ke snídani jsem však navyklý číst noviny a nerad měním zvyky.

1 0
možnosti
Foto

Taky se přidám se vzpomínkami na MF. Začal jsem ji kupovat a číst kolem roku 1966 , sedával jsem na zábradlí u trafiky , kouřil ( doma nic nesměli vědět -:) ) STARTky ( 4 Kčs) a četl noviny (50 hal). Čekával jsem na přítele Honzu - dodnes chodí pozdě- a poté jsme chvátali na první hodinu na gympl - pardon , tehdy SVVŠ.

Zajímal mne tehdy hlavně sport , stránka č. 4 , psával tam pan Šálek , Pacina...O politiku jsem se začal zajímat až v souvislosti s Pražským jarem 68 . Po nástupu normalizace jsem se opět vrátil výlučně ke čtvrté stránce....

Tento list kupuji dodnes , i v době digitální . Dokonce i po odchodů redaktorů Komárka , Slonkové . S šéfkomentátorem Koreckým mnohdy nesouhlasím , ale zvyk je zvyk , starého psa nový tisk nakupovat nenaučíte.

Startky a žádné jiné už dávno nekouřím . U MF jsem zůstal - i když po koupi tohoto periodika je prý též škodlivina...;-D

1 0
možnosti

Jako pamětník si též myslím že "Fronta" šla hodně dolů. A nezdá se že by to bylo jen mým věkem. Za daleko kvalitnější čtení - nemyslím tím přílohy - považuji Lidovky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 166
  • Celková karma 15,53
  • Průměrná čtenost 533x
Mám ráda kočky, plavání a dlouhé pěší procházky, dobrou kávu a suchá červená vína z Moravy i od Mělníka.

Seznam rubrik